FAQ

Op welk mobielnummer is Rotterdamse Pakketten bereikbaar?

Je kunt ons bereiken op +31 6 1528 4573 van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00 uur

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

De prijzen zoals ze op de website worden getoond zijn exclusief BTW.

Kan ons bedrijf ook op factuur kopen?

Jazeker, wij sturen u een factuur en zodra we de betaling binnen hebben nemen we uw bestelling verder in behandeling. Of we spreken af dat u na ontvangst van uw bestelling een factuur ontvangt die u dan binnen een termijn van 14 dagen betaalt. Neem gerust contact met ons op, als u vragen hebt over de manier van betalen.

Kunnen particulieren ook via de website bestellen?

Dit is zeker mogelijk. Voor veel producten geldt een minimumafname. De genoemde prijzen op de website zijn exclusief BTW.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zitten in de bundelprijzen verrekend. Voor versturen naar individuele adressen is dit maatwerk.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Direct na het plaatsen van uw order ontvangt u een e-mail. Zodra wij uw order hebben verwerkt, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Op het moment dat wij de order meegeven aan PostNL/DHL ontvangt u een e-mail van PostNL/DHL met de Track & Trace code zodat u de zending kunt volgen. De verwerkingstijd van uw order is 2-4 werkdagen

Is het mogelijk een kadopakket op maat samen te stellen?

Vanaf 50 stuks is dit zeker mogelijk. Wij denken graag mee aan de invulling, uitstraling en verpakkingsmogelijkheden van het ideale kadopakket voor uw organisatie. Neem hiervoor contact met ons op en vraag vrijblijvend een offerte.

Kunnen cadeaupakketten op individuele adressen worden bezorgd?

Jazeker, wij kunnen u volledig ontzorgen. Neem contact hierover op met ons op tel. 06-15284573 of vraag een vrijblijvende offerte aan via het contactformulier.

Kan de verpakking worden aangepast naar mijn huisstijl?

Afhankelijk van de oplage kan het design van de verpakking worden aangepast zodat ie perfect aansluit bij de huisstijl van bijvoorbeeld uw bedrijf, evenement etc

Leveren jullie ook andere relatiegeschenken?

Dankzij ons netwerk van leveranciers, hebben wij de mogelijkheid ook andere producten te leveren. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken

Wat te doen bij breuk?

Wij doen er alles aan om uw pakket heel bij u te krijgen. We maken gebruik van stevige dozen, opvulmateriaal en heel veel liefde bij het inpakken van uw order. Mocht er echter toch iets kapot aankomen, verzoeken we u de schade zo snel mogelijk te melden bij ons, inclusief een foto van het kapotte artikel. Wij sturen u het artikel dan kosteloos opnieuw.

Hebben jullie ook algemene voorwaarden?

Uiteraard, we hebben zelfs geprobeerd ze leesbaar te maken voor iedereen. Als u onze algemene voorwaarden wilt lezen klik u op
deze link.

Hé, ik zie op de factuur/ mail ook wel eens de naam Waro Daro B.V. als bedrijf staan. Hoe zit dat?

Dat klopt. Op dit moment is Rotterdamse Pakketten nog onderdeel van Waro Daro BV en verloopt de facturatie via Waro Daro

                 
arrow_drop_up arrow_drop_down